جوکای قشنگ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جوکای قشنگ
نوشته شده در یک شنبه 29 تير 1393
بازدید : 246
نویسنده :

بچه از باباش میپرسه: بابا، تو بهشت زنها از شوهراشون جدا زندگی میکنند یا باهم هستن؟
باباهه میگه: بچه جون، اگه زنها با شوهراشون یکجا باشن که آنجا دیگه بهشت نمیشه

*

*

*فرق پیر دختر با پیر پسر:

- اولی موفق نشده ازدواج کنه

ولی دومی موفق شده ازدواج نکنه

*

*

*

پسره: من تا ۲۵ سالم نشه ازدواج نمیکنم
دختره: منم تا ازدواج نکنم ۲۵ سالم نمیشه

*

*

*لگدچیست؟ حرکتیست رزمی که غضنفر بصورت نشسته

و ناگهانی جهت اهلی کردن فرزند ناخلفش به کار میبرد.

*

*

*

پرسید شبی ز حال من دلدارم
گفتم که ز رنگ و بوی تو بیزارم!
گفتا نکند دوتا شده شلوارت؟
گفتم : پ ن پ فقط تورو دوست دارم!

*

*

*

تختی رو کشتن ، بروسلی رو کشتن ، داداشی رو هم کشتن ولی تاحالا دیدی یه آدم معتاد رو بکشن.
نتیجه اخلاقی : ورزش بیشتر از اعتیاد برای سلامتی ضرر داره!*
*

*

*

یه ایرانی و یه ژاپنی با هم رفیق بودن ژاپنی ایرانی رو میبره کنسرت خودشون
خواننده میگه جینگ جنونگ
ایرانی میپرسه چی گفت:
ژاپنی: هوا خوبه عشق زیباست دیدن یار آرزوست دلم اونو میخواد ...
ایرانی: توی دو جمله این همه حرف گفت
ایرانی ژاپنی رو میبره کنسرت شجریان
شجریان میگه: هاهاهای های هاهاهاهای هاهای هاهاهای ی ی ی
ژاپنی میپرسه چی گفت:ایرانی: هیچی هنوز چیزی نگفته
*

*

*

پسره اسم پروفایلش 5 تا علی بود))Ali Ali Ali Ali Ali((
بهش پی ام دادم داداش اسمت اکو داره اینهمه شده؟؟؟
برداشته میگه نه اسمم "پنجعلی""که کنارهم 5 تا علی نوشتم
....
...
...
کشور که نیست زندان مغز هاست به جان خودم :|

*

*

*

امروز دیدم پشت یه پیکان نوشته بود:go with with :|
بعد از کلی تحقیق و تفحص در زبان و ادبیات انگلیسی دریافتم که منظورش اینه
برو بابا :|

*

*

*به بعضیا هم باید یادآوری کرد که اسم دارن رو بچشون می ذارن
یوزرنیم انتخاب نمی کنن که این همه اصرار دارن کسی برنداشته باشه . . ! :|

*

*

*امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم ازدواج کنم.
تمام فامیل دارن برام دنبال زن می گردن که یوقت نرم دختر خودشونُ بگیرم بدبختش کنم
*

*

*

قرار بود خبر مرگ یکی از فامیلامونو به زنش بگیم،
گفتیم آقاتون بی خبر رفت زن دیگه گرفت،اون یکی زنش فهمید یه زن داره زد کشتتش
زنه گفت دمش گرم

*

*

*بابام هروقت گوشیش زنگ می خوره ب من میگه برو بیارش . . .
یه جورایی با رکس احساس همزاد پنداری می کنم

*

*

*

کنار یه دختر تو تاکسی نشسته بودم چندبار پشت سر هم گفت: چی؟ چی؟ چی؟بعد که پیاده شد از راننده پرسیدم این چش بود؟ گفت هیچی بابا عطسه میکرد.

*

*

*از یه بنده خدایی میپرسن راسته که میگن شما اول فحش میدین بعدا سوال میکنین؟یارو میگه:گوه خورده، کی گفته
*

*

*
غضنفر شیلنگ أب رو میگره رو زنش...بهش میگن : دارى چى کار میکنى؟؟؟؟؟میگه: زناشویى !!!!!!!

*

*

*غضنفر رفت خونه حیف نون مهمونی. حیف نون مرغشو کشت.غضنفر میگه : زحمت کشیدی! حیف نون میگه: چه زحمتی؟چهارتا شو سگ خورده یکیش هم تو بخور!

*

*

*دیشب رفیقم اس ام اس داده : به اندازه ی دیوونه های دیوونه خونه دیوونه وار دیوونتم دیوونه!ناموسا واسه سلامتیش دعاکنید،نگرانشم:|

*

*

*

یه دکتر تو شهرمون هست میری پیشش میگه فعلا این داروها رو برات می نویسم ولی بعدا حتما یه دکتر درست و حسابی برو!

*

*

*امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم ازدواج کنم.

تمام فامیل دارن برام دنبال زن می گردن که یوقت نرم دختر خودشونُ بگیرم بدبختش کنم

*

*

*یکی از دوستام وقتی امتحان تموم میشه،میاد جلو همه داد میزنه:

What do we want‏?‏‏

منو دوستام هم میگیم:

‏Premium My baby‏!‏‏!‏‏!‏

*

*

*

نظر یادتون نره دوستان



:: برچسب‌ها: جوکای قشنگ , جوک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: